Основні завдання психолого-педагогічного супроводу:
1. Забезпечення якісного психологічного супроводу процесу навчання учнів. Здійснення діагностики готовності дітей до навчання у школі та проведення психолого-педагогічної корекції тих дітей, які виявились не готовими або відстають у навчанні. Виявлення та розвиток здібностей та обдарованостей дитини.
2. Науково-методичне і практичне забезпечення корекційно-розвивальної та реабілітаційної роботи. Діагностика особистісного розвитку, ціннісних орієнтацій та соціального статусу учнів, виявлення вад і проблем соціального розвитку дитини; розробка і психологічне забезпечення розвивально-корекційної та реабілітаційної роботи з учнями.
3. Орієнтація виховної роботи на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, превентивну освіту, профілактику девіантної і ризикованої поведінки підлітків.
4. Здійснення соціально-педагогічної реабілітації учнів, які зазнали різних форм насильства, були втягнуті у протиправні дії, наркоманію, незаконні види праці; які з тих чи інших причин не відвідують школу, потрапили під вплив псевдорелігійних культів, знаходяться у скрутному життєвому становищі тощо.
Основні напрямки роботи психолога
Психолого-педагогічний супровід учасників навчально-виховного процесу здійснюється за декількома окремими напрямками діяльності, які логічно доповнюють один одного і не можуть існувати окремо. Тому, ця система має певні компоненти:
- діагностичний;
- просвітницькій;
- профілактичний;
- розвивально-корекційний;
- реабілітаційний;
- консультаційний;
- організаційно-методичний